Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Aanbevolen systeeminstellingen


Onze website is toegankelijk met de meeste browsers. Heeft u problemen bij het gebruik van deze website? Wij informeren u graag over de instellingen waarmee de website optimaal werkt.

  • Gebruik de meest recente versie van uw browser (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox of Safari);
  • Accepteer cookies (u krijgt automatisch de vraag of u cookies wilt accepteren).

Klik op deze link om direct te zien welke browser u gebruikt en of dit de meest recente versie is.

Download de meest recente versie van uw browser:

Gebruikt u een oudere versie van een browser, dan is het mogelijk dat de website niet optimaal werkt.


Veelgestelde vragen

De website werkt niet goed op mijn computer. Wat kan ik doen?

U kunt contact opnemen met het Klantcontactcentrum. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen is het handig als u deze gegevens kunt doorgeven:

  • Wat gaat er mis? Bijvoorbeeld: inloggen, reageren op een woning of profielgegevens aanpassen lukt niet.
  • Op welke datum en hoe laat deed het probleem zich voor?
  • Gebruikt u een ‘gewone’ computer, een tablet (Apple of een ander merk) of een smartphone?
  • Welk type browser gebruikt u (bijvoorbeeld Internet Explorer, Google Chrome, Firefox of Safari)? Klik hier om te zien welke browser u gebruikt.

Om zo goed mogelijk te kunnen zien wat er mis gaat, ontvangen wij graag een schermafbeelding (screenshot) van uw computerscherm met het probleem.

Klik op de toetsen Alt en Printscreen, open een nieuw Word-document en klik op Ctrl en V. De afbeelding van uw computerscherm is nu zichtbaar. Sla het Word-document op en stuur het als bijlage mee met uw e-mail waarin u het probleem uitlegt.

Lees hier uitgebreide informatie over het maken van een schermafbeelding (Windows, Mac, iOS, Android).

U kunt ook een foto van uw computerscherm doormailen als bijlage.

Het lukt mij niet om in te loggen, hoe los ik dit op?

Let bij het inloggen op het volgende:

  • Controleer of het registratienummer juist is ingevuld.
  • Het wachtwoord is hoofdlettergevoelig. Toets het daarom exact in en zet Caps Lock uit.

Als u uw gegevens correct invult en u kunt toch niet inloggen, ververs dan de webpagina en probeer het nog eens. U ververst een pagina door de toetsen Ctrl en F5 tegelijk in te drukken.

Lukt het u hierna nog steeds niet om in te loggen, neem dan contact op met het Klantcontactcentrum van WoningNet.

Via de link Wachtwoord vergeten? (op de pagina Inloggen) kunt u door het invoeren van uw e-mailadres of uw registratienummer een nieuw wachtwoord opvragen.

Moet ik cookies van jullie website accepteren?

Als u volledig gebruik wilt maken van de mogelijkheden van de website moet u cookies accepteren.

Cookies worden gebruikt voor de website zelf en voor het verzamelen van gegevens over het bezoek van de site. Bijvoorbeeld gegevens als het besturingssysteem, de internetbrowser die u gebruikt en de internetpagina's die u bekijkt. We kunnen zo onze dienstverlening verbeteren.

Meer informatie over cookies vindt u in ons cookiestatement.

Help en uitleg ?

x
Helpmodus is nu actief

De help functie is nu actief. Klik op het ?-icoon om uitleg te krijgen bij dat betreffende onderwerp. Klik nogmaals op "Help?" om de helpmodus te sluiten.