U kunt contact opnemen met het Klantcontactcentrum. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen is het handig als u deze gegevens kunt doorgeven:
- Wat gaat er mis? Bijvoorbeeld: inloggen, reageren op een woning of profielgegevens aanpassen lukt niet.
- Op welke datum en hoe laat deed het probleem zich voor?
- Gebruikt u een ‘gewone’ computer, een tablet (Apple of een ander merk) of een smartphone?
- Welk type browser gebruikt u (bijvoorbeeld Internet Explorer, Google Chrome, Firefox of Safari)? Klik hier om te zien welke browser u gebruikt.
Om zo goed mogelijk te kunnen zien wat er mis gaat, ontvangen wij graag een schermafbeelding (screenshot) van uw computerscherm met het probleem.
Klik op de toetsen Alt en Printscreen, open een nieuw Word-document en klik op Ctrl en V. De afbeelding van uw computerscherm is nu zichtbaar. Sla het Word-document op en stuur het als bijlage mee met uw e-mail waarin u het probleem uitlegt.
Lees hier uitgebreide informatie over het maken van een schermafbeelding (Windows, Mac, iOS, Android).
U kunt ook een foto van uw computerscherm doormailen als bijlage.